آیات نورانی

صحبت های خدا با ما

آیات نورانی

صحبت های خدا با ما

نوروز

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۰۵ ب.ظ

هـوالنــور

تحویل سال جدید شمسی که مصادف با نوعی تحول در عالم طبیعت ‏می ‏باشد ، فرصتی است‏ برای این که انسان به تحول درونی و به اصلاح ‏امور روحی ، معنوی و مادی خود بپردازد ، ایجاد تحول کار خداست، اما ما موظفیم که برای این تحول در درون خود ، در زندگی خود و در جهان اقدام کرده و همت و تلاش به عمل آوریم .
قَالَ عِیسَى ابْن مَرْیَمَ اللَّهُمَّ رَبَّنآ أَنزِلْ عَلَیْنَا مَآئِدَةً مِّنَ السَّمَآءِ تَکُونُ لَنَا عِیداً لِّأَوَّلِنَا وَءَاخِرِنَا وَءَایَةً مِّنْکَ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَیْرُ الرَّ زِقِینَ‏ (مائده/114)

عیسى بن مریم گفت: خداوندا، پروردگارا! مائده‏اى از آسمان بر ما فرو فرست که براى نسل کنونى و آیندگان ما عید و نشانه‏اى از تو باشد و ما را روزى ده، که تو بهترین روزى دهندگانى.

امام صادق (ع) فرمودند : نوروز که می ‏آید ما منتظر فرج آل ‏محمد (ص) هستیم ، زیرا نوروز از روزهاى ما و روزهاى شیعیان ما است . شما آن را از دست دادید و پارسیان آن را نگه داشتند . (بحارالانوار جلد ۵۹)

نظرات  (۲)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • سلام


    بهارتون مبارک
    نه نوروزتون مبارک (وقتی حدیث رو خوندم تغییر دادم)

    :)

    ان شاءالله تحول هایی در جهت مثبت ایجاد کنیم 

    موفق باشید.
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">