آیات نورانی

صحبت های خدا با ما

آیات نورانی

صحبت های خدا با ما

ایستگاه، مسافرینی که قصد رفتن به...

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ب.ظ

هوالنور

همیشه به ایستگاه آخر که می رسد، خیلی ها پیاده می شوند اما حرکت الان فقط در این شهر تمام شده است و مسیر همچنان ادامه دارد. همه، چیزهایی در دست دارند؛ کم یا زیاد. بیرون ایستگاه که می روند؛ مقایسه که می کنند؛ همه افسوس می خورند. اما آنهایی که سختی سواره بودن را چشیده اند و به شیرینی سفر خو کرده اند می مانند تا دوباره به این شهر برگردند، گاه گاهی ایستگاه های بعدی بعضی از این مسافرین را در خود می گیرند. آنها که ایستگاه اول پیاده شده اند کمی بعد از وارسی داشته هاشان، دوباره به ایستگاه برمی گردند و  با بغضی نفس گیر با خود زمزمه می کنند که یَا رَبِّ أَنْ یَطْلُعَ الْفَجْرُ مِنْ لَیْلَتِی هَذِهِ أَوْ یَتَصَرَّمَ شَهْرُ رَمَضَانَ وَ لَکَ قِبَلِی تَبِعَةٌ أَوْ ذَنْبٌ تُرِیدُ أَنْ تُعَذِّبَنِی بِهِ یَوْمَ أَلْقَاکَ و نگاهی اشک آلود به پشت سرشان می اندازند و خداحافظی تلخی با شهری که از آن گذشته اند می کنند.

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَ‌فُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّ‌حْمَةِ اللَّـهِ ۚ إِنَّ اللَّـهَ یَغْفِرُ‌ الذُّنُوبَ جَمِیعًا ۚ إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ‌ الرَّ‌حِیمُ (زمر/53)
بگو: ای بندگانم! ای آنان که در معاصی زیاده‌روی هم کرده‌اید! از لطف و مرحمت خدا مأیوس و ناامید نگردید. قطعاً خداوند همه‌ی گناهان را می‌آمرزد. چرا که او بسیار آمرزنده و بس مهربان است.

نظرات  (۱۰)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ای کاش میشد ی قطره اشک شد ...
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • ماه من ! طایفه روزه بگیران چه کنند

    شب عیدی که تو پنهان شده باشی جایی...


    اللهم عجل لولیک الفرج


    پیشاپیش عید فطر بر شما مبارک







    http://uupload.ir/files/ly98_9169827-b.jpg
    خداعاقبت هممونو ختم به خیرکنه
    احساس می کنم دست خالی تر از همیشه دارم با این ماه خداحافظی می کنم
    پاسخ:
    سلام,
    این حسی که درگیرش شده اید, نشان از بیداربودن درون است, اینکه مانند مابقی افراد آرزوی تمام شدن ماه رمضان را ندارید, این خودش رزقی والا است.
    خدا دست های خالی تر را بیشتر می گیرد [می خرد].

  • سید گمنام
  • قول می‌دهم زنده نگه دارم
    خاطرات مشترک‌مان را
    ابوحمزه را
    افتتاح را
    مجیر را
    و شب را ...

    سلام علیک . عید رمضان بر شما مبارک ... کاش برکت این ماه تا سال آینده همراه ما باشد .کاش...
    /إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ‌ الرَّ‌حِیم/یعنی امید/یعنی نگران نباش/یعنی یک نفس عمیق/./طاعات قبول/
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • دعایت می‌کنم، عاشق شوی روزی
    بفهمی زندگی، بی‌عشق نازیباست
    دعایت می‌کنم، با این نگاه خسته، گاهی مهربان باشی
    به لبخندی، تبسم را به لب‌های عزیزی، هدیه فرمایی
    بیابی، کهکشانی را درون آسمان تیره شب‌ها
    بخوانی نغمه‌ای با مهر
    دعایت می‌کنم، در آسمان سینه‌ات
    خورشید مهری، رخ بتاباند
    دعایت می‌کنم‌، روزی زلال قطره اشکی
    بیابد راه چشمت را
    سلامی از لبان بسته‌ات، جاری شود با مهر
    دعایت می‌کنم، یک شب تو راه خانه خود، گم کنی
    با دل بکوبی، کوبه مهمانسرای خالق خود را
    دعایت می‌کنم، روزی بفهمی با خدا
    تنها به قدر یک رگ گردن، و حتی کمتر از آن
    فاصله داری
    و هنگامی که ابری‌، آسمان را با زمین، پیوند خواهد داد
    مپوشانی تنت را، از نوازش‌های بارانی
    دعایت می‌کنم
    روزی بفهمی، گرچه دوری از خدا
    اما خدایت با تو نزدیک است
    دعایت می‌کنم، روزی دلت بی‌کینه باشد، بی‌حسد
    با عشق
    بدانی جای او در سینه‌های پاک ما پیداست
    شبانگاهی، تو هم با عشق با نجوا
    بخوانی خالق خود را
    اذان صبحگاهی، سینه‌ات را پر کند از نور
    ببوسی سجده‌گاه خالق خود را
    دعایت می‌کنم، روزی خودت را گم کنی
    پیدا شوی در او
    دو دست خالی‌ات را پر کنی از حاجت و
    با او بگویی:
    بی‌تو این معنای بودن، سخت بی‌معناست
    دعایت می‌کنم روزی
    نسیمی، خوشه اندیشه‌ات را
    گرد و خاک غم، بروباند
    کلام گرم محبوبی
    تو را عاشق کند بر نور
    دعایت می‌کنم وقتی به دریا می‌رسی
    با موج‌های آبی دریا، به رقص آیی
    و از جنگل، تو درس سبزی و رویش، بیاموزی
    بسان قاصدک‌ها، با پیامی، نور امیدی بتابانی
    لباس مهربانی بر تن عریان مسکینان، بپوشانی
    به کام پرعطش، یک جرعه آبی، بنوشانی
    دعایت می‌کنم روزی بفهمی،
    در میان هستی بی‌انتها، باید تو می‌بودی
    بیابی جای خود را، در میان نقشه دنیا
    برایت آرزو دارم
    که یک شب، یک نفر با عشق در گوش تو
    اسم رمز بگذشتن ز شب، دیدار فردا را، به یاد آرد
    دعایت می‌کنم عاشق شوی روزی
    بگیرد آن زبانت
    دست و پایت گم شود
    رخساره‌ات گلگون شود
    آهسته زیر لب بگویی، آمدم
    به هنگام سلام گرم محبوبت
    و هنگامی که می‌پرسد ز تو، نام و نشانت را
    ندانی کیستی
    معشوق عاشق؟
    عاشق معشوق؟
    آری، بگویی هیچ‌کس
    دعایت می‌کنم روزی بفهمی ای مسافر، رفتنی هستی
    ببندی کوله‌بارت را

    سلام
    ممنون از لطفتون - حتما از مطالبی که گفتید استفاده میکنم.. شما هم برایم دعا کنید
    سلام علیکم
    وبلاگ خیلی خیلی خیلی قشنگی دارید
    افتخار میکنم با تبادل لینک موافقت کنید
    منتظر جوابتون هستم
    یاعلی.
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">