آیات نورانی

صحبت های خدا با ما

آیات نورانی

صحبت های خدا با ما

آغاز سال نو

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۸ ب.ظ

هوالنور

"یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال" باید خواند، سال نو ی انسانی؛ محرم و فروردین و ژانویه نیست! آغاز سال، ماه رمضان است. شهری که هر سال به آن مسافرت می کنیم. خوش به حال کسانی که با دستی پر از سوغاتی و یادگاری از این شهر می گذرند. میزبان وقتی مهمان به شهرش بیاید با جان و دل از او پذیرایی می کند، بدی ها را می پوشاند و گناهان را می شوید و اندک سختی که در این شهر حس کرده ای را با کمال میل قبول می کند...

در شب نشینی های قدر، مدام می گوید "بخواه، بخواه"، اما صد حیف که ما خوابیده ایم و نگران سوزش معده و سردرد فردا صبح تا افطارمان هستیم.
عیدی هایش را آخر، هنگام بدرقه کردن در عید فطر می دهد. فرشتگانش ندا می دهند: ای بندگان پاک شدید؛ باشد که پاک بمانید.


شَهْرُ‌ رَ‌مَضَانَ الَّذِی أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْ‌آنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْ‌قَانِ
ماه رمضان که فرو  شد، در آن قرآن راهنمائی برای مردم و تابشهائی یا نشانیها از هدایت و فرقان است. (بقره/۱۸۵)

نظرات  (۹)

سلام
فرارسیدن ماه مبارک
مبارک
دعا بفرمایید
حول حالنا
سلام و رحمت خدا
عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان..

التماس دعا
یازهـرا
  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • تعبیر خوبی بود+++++

    التماس دعا
    سلام و سپاس بیکران


    امیدوارم دوباره این خانه روشن شود....
    سلام


    http://zareh.blog.ir/post/741
    ****
    هدیه ذره به صاحب این خانه....
    مولای مهربان غزل های من سلام
    سمت زلال اشک من، آقای من سلام
    نامت بلند و اوج نگاهت همیشه سبز
    آبی ترین بهانه دنیای من سلام
    قلبی شکسته دارم و شعری شکسته تر
    اما نشسته در تب غوغای من سلام
    ما بی حضور چشم تو این جا غریبه ایم
    دستی، سری تکان بده، مولای من؛ سلام
    تقدیم چشمهای تو این شعر نا تمام
    زیباترین افق به تماشای من سلام
     
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام ماه رمضان بر شما مبارک باشه
    ممنون از پست
  • رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»
  • سلام
    وبلاگ زیبایی دارید.
    خوشحال می شم سر بزنید و اگه خواستید تبادل لینک کنیم.
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">