آیات نورانی

صحبت های خدا با ما

آیات نورانی

صحبت های خدا با ما

شب اتصال زمین و آسمان

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۰ ق.ظ

هوالنور


در ماه رمضان، دلها را تا میتوانید با ذکر الهی نورانی تر کنید ،تا برای ورود به لیله القدر آماده شوید.
شب قدر شب سلامت دلها و شفای بیماری های اخلاقی و مادی و اجتماعی ست. سلامتی از همه ی اینها در شب قدر ممکن است به شرطی که با آمادگی وارد این شب شوید.
رهبر قرآنی 76.9.5


در ساعت‌های کیمیایی لیلةالقدر، بنده‌ی مؤمن باید حداکثر استفاده را بکند. بهترین اعمال در این شب، دعاست... 

لَیْلَةُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِّنْ أَلْفِ شَهْرٍ (قدر/۳)

شب قدر بهتر از هزار ماه است.

نظرات  (۲)

  • غریب آشنا
  • سلام                                                                                 باز هم مثل همیشه این قسمت از کلبه نمرش بیسته..........    کم کم به روزهای پایانی ماه مبارک نزدیک می شیم و چقدر سخته دل بریدن از این مهمانی با شکوه همیشه دل بریدن از چیزای خوب واتفاقات خوب زندگی سخته ولی ترک این مهمانی از همه چی سخت تره .آخرین شب قدرمهمان بودم خونه ی یکی از بهترینهای عالم نمیدو نید چقدر اون شب لذت بردم از اینکه منم دعوت شده بودم کلی واسه همه مون دعا کردم کلی قند تو دلم آب شد که آقا امام رضا چقدر دوستم داشت که من راهم دعوت کرده بود خلاصه جای همه دوستان خالی بود نمی دونم شاید شماهاهم دعوت بودید.                                                                              راستی یه سوال:چرا شما هیچ وقت پاسخی واسه نظراتی که دوستان ثبت میکنندنمیذارید؟من خیلی دوس دارم پاسخ دریافت کنم.         التماس دعا                                                                      
    پاسخ:
    سلام،
    از ابتدا قرار شد اینجا پاسخی نگذاریم مبادا برداشت شخصی نویسندگان باشد. عذر ما را بپذیرد.

    دوست داریم اینجا حلقه وصل بندگان خدا با کتابش باشد.
    نویسنده و نظراتش به هیچ وجه مهم نیستند، مهم آشتی و بازگشت به کتاب خداست.

    ما را در راه شناخت آیات نورانی دعا کنید.
  • غریب آشنا
  • سلام                                                                                      خوش به حالتون شما خیلی آدم خوبی هستید .نمیدونم چرا درمورد شما اینطوری فک می کنم شاید به خاطر این آیات خیلی زیباست .
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">